Kontrakt podpisany przez firmę ABW Superbruk z generalnym wykonawcą – konsorcjum firm– obejmuje dostawę krawężników, kostki brukowej, korytek oraz płyt ażurowych służących do budowy zbiorników retencyjnych. Materiały dostarczone przez uznanego producenta materiałów nawierzchniowych z betonu wykorzystane zostaną do wykonania jezdni, dróg serwisowych, ścieżek rowerowych oraz wjazdów na posesje.
Materiały o najwyższej jakości
ABW Superbruk to nie tylko największy w regionie producent materiałów nawierzchniowych, ale także firma ciesząca się dużym uznaniem, której wyroby z powodzeniem stosowane były podczas realizacji wielu inwestycji drogowych. Produkty spełniające wysokie normy jakości znalazły zastosowanie przy budowie licznych dróg krajowych oraz lokalnych, obwodnic miast, nawierzchni parkingów.
– Firma ABW Superbruk to przedsiębiorstwo o wieloletnim doświadczeniu w branży związanej z budownictwem. Dzięki wykorzystaniu innowacyjnej technologii produkcji i stale ulepszanemu parkowi maszynowemu przedsiębiorstwo jest w stanie zaproponować produkty mocne, trwałe i odporne na działanie czynników atmosferycznych. Kontrolowanie procesów technologicznych oraz zastosowanie do produkcji materiałów wysokiej klasy sprawia, że oferowany asortyment jest zgodny z obowiązującymi normami: kostka betonowa – PN-EN 1338/2005, płyty betonowe – PN-EN 1339/2005, krawężniki betonowe – PN-EN 1340/2005 oraz spełnia normy europejskie, co zostało potwierdzone przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku – mówi Robert Smorszczewski, z firmy ABW Superbruk.
– Wyróżnia Nas rzetelność i profesjonalizm. Dbamy o terminowe dostarczanie materiałów. Przy tak skomplikowanych, pod względem logistycznym pracach, ma to niebagatelne znaczenie – podkreśla specjalista.
Wiarygodność i rzetelność
Zaufanie, jakim inwestorzy darzą firmę z Hryniewicz przełożyło się na szereg kontraktów o randze krajowej i lokalnej. Materiały ABW Superbruk zostały wykorzystane do rozbudowy 25-kilometrowego odcinka drogi S8 Białystok – Jeżewo.
Firma dostarczyła również produkty betonowe do budowy dużej obwodnicy Augustowa, której 33-kilometrowy odcinek jest fragmentem drogi ekspresowej S61. W grudniu 2014 r. zakończyła się inwestycja związana z przebudową wewnętrznej obwodnicy miejskiej Trasy Generalskiej w Białymstoku. 12-kilometrowemu odcinkowi ulicy dwujezdniowej towarzyszą chodniki, ścieżki rowerowe, ciąg pieszo-rowerowy, drogi serwisowe oraz nowe obiekty inżynierskie pozwalające na bezkolizyjny przejazd na węzłach komunikacyjnych.
Ogólna wartość dostarczonych materiałów wyniosła blisko 2,5 mln zł.
Budowa kolejnego, ostatniego już odcinka S8 Warszawa – Białystok, czyli kluczowej drogi w województwie podlaskim – to jedna z najważniejszych inwestycji drogowych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA), zaplanowana na lata 2016-2018. Umowa na realizację odcinka S8, o długości blisko 15 km, położonego na granicy województw podlaskiego i mazowieckiego podpisana została w styczniu ubiegłego roku. Kontrakt na roboty budowlane opiewa na kwotę 454,9 mln. Planowanie zakończenie prac przewidziano na lipiec 2017 roku. Oprócz budowy dwujezdniowej drogi ekspresowej wraz z bezkolizyjnymi skrzyżowaniami projekt zakłada powstanie m.in. infrastruktury dla zwierząt (przejścia, zbiorniki lęgowe dla płazów).